iGR HelpDesk

Με σκοπό την παρακολούθηση όλων των δελτίων αλλά και την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, χρησιμοποιούμε το παρών σύστημα υποστήριξης. Σε κάθε δελτίο υποστήριξης ανατίθεται ένας μοναδικός αριθμός(ID), το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την παρακολούθηση του αιτήματος σας. 


Απαιτείται σύνδεση στο σύστημα για να καταθέσετε νέο δελτίο υποστήριξης.




Άνοιγμα Νέου Αιτήματος
Παρακαλούμε δώστε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες, ώστε να σας βοηθήσουμε καλύτερα. Για να ενημερώσετε ένα εισιτήριο που υποβλήθηκε προηγουμένως, συνδεθείτε.
Άνοιγμα Νέου Αιτήματος
Έλεγχος Κατάστασης Δελτίου
Παρέχουμε αρχεία και ιστορικό όλων των αιτημάτων υποστήριξης που διαθέτουμε στο παρελθόν και ολοκληρώσαμε με απαντήσεις.
Έλεγχος Κατάστασης Δελτίου
This website relies on temporary cookies to function, but no personal data is ever stored in the cookies.
Accept

Φόρτωση...