iGR HelpDesk

Με σκοπό την παρακολούθηση όλων των δελτίων αλλά και την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, χρησιμοποιούμε το παρών σύστημα υποστήριξης. Σε κάθε δελτίο υποστήριξης ανατίθεται ένας μοναδικός αριθμός(ID), το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την παρακολούθηση του αιτήματος σας. 


Απαιτείται σύνδεση στο σύστημα για να καταθέσετε νέο δελτίο υποστήριξης.




Open a New Ticket
Please provide as much detail as possible so we can best assist you. To update a previously submitted ticket, please login.
Open a New Ticket
Check Ticket Status
We provide archives and history of all your current and past support requests complete with responses.
Check Ticket Status
This website relies on temporary cookies to function, but no personal data is ever stored in the cookies.
Accept

Loading ...