Νέο Ticket < Επιστροφή [My Tickets]Your Name *Your Email *Eπωνυμία Eπιχείρησης *Αριθμός τιμολογίου υποστήριξηςΘέμα *Τμήμα *Επιλέξτε ΤμήμαΛογιστήριοΠωλήσεις - ΠληροφορίεςΤεχνική υποστήριξηΤύπος Αιτήματος *Επιλέξτε Τύπο ΑιτήματοςBugΑίτημαΑκύρωσηΑναβάθμισηΕγκατάστασηΕνημέρωσηΕρώτησηΠως να κάνετε κάτι...ΥποστήριξηΠροτεραιότητα *Επιλέξτε ΠροτεραιότηταΕπίπεδο 1, απάντηση εντός 2-5 εργάσιμων ημερών.Επίπεδο 2, ανταπόκριση εντός 4 ή 8 ωρών σε ωράριο εργασίας. με πιθανή χρέωση.Επίπεδο 3, άμεση ανταπόκριση με σύμβαση υποστήριξης στο ωράριο Εργασίας.Επίπεδο 4, άμεση ανταπόκριση με χρέωση.Website URLΣυνημμένα ΑρχείαΜήνυμα * Έχω διαβάσει και αποδέχομε τους όρους στη σελίδα: Privacy Policy *